طنزوسرگرمی

عکس+اس ام اس+اهنگ+خندهدار

طنزوسرگرمی

عکس+اس ام اس+اهنگ+خندهدار

اس ام اس شبانگاهی

پا شو سرت از رو متکا افتاده پایین

مشترک گرامی این اس ام اس به منظور بیدار کردن شما می باشد لطفا لبخند بزنید

میگم پاشو یه چند تا اس ام اس بفرستیم اینور اونور مردمو بیدار کنیم . خیلی حال میده

ببین عزیز دلم پاشو............ .اگه پا نشی قهر میکنما............ ......... ....خب دلم برات تنگ شده.......جون من پاشو..........پاشدی............ .......افرین عزیزم............ ....حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بکپ

سلام .... تو رو خدا ببخش...نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم ..... واقعاً ببخش....سعی کن درکم کنی ... من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست .شرمنده‌ام

میگن هاچ زنبور عسل کنتاک کرده از خونه فرار کرده . مامانش گفت بت بگم اگه هاچ اومد در خونتون راش نده

سلام. ببخشید بد موقع مزاحم شدم!، راستش را بخواهید یه سوالی داشتم خیلی وقت بود ذهنم را مشغول کرده بود، می خواستم بپرسم ... می خواستم... اصلا ولش کن. بزار برای بعد، خب؟!!

خوش حالم که خوابی عزیزم

چون اگه بیدار بودی و می دونستی از دلتنگی تو خوابم نمی بره حتما خوابت نمی برد

میدنم که بیداری و داری ستاره هارو می شماری.ولی یکیشون کمه،چون داره بهت مسیج میده.منم خوابم نمی بره،دارم گوسفند ها رو میشمارم.ولی یکیشون کمه ،چون داره مسیج میخونه!

بچه ها میگن تو اهل سینمایی...ما سر یه چیز دعوامون شده...مگه راکی همون رمبو نیست؟!؟البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی ،فردا صبح هم بگی مشکلی نیست.ولی مارو بی خبر نزار